emeliebrenklert

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Moa is the best !

Av Emelie Brenklert - 1 januari 2012 22:41

Rubriken säger allt , Moa är bääst ! Hon är den underbara människan som gjorde denna blogg åt mig !
Puss på dig Moa !   

Så , det här är det första inlägget ! Och jag ska blogga om mitt liv   

Tyvärr så har jag inte tid att blogga nu , för jag ska nog ta en dusch och gå och lägga mig , för jag ska upp tidigt imorgon och åka till min älskade mamma ! Puss på er alla så länge så hörs vi imorgon !  //Emelie   

 
 
Moa

Moa

1 januari 2012 22:54

Aw, Emelie dåå! Du är underbar! <3

http://gorkahblugg.bloggplatsen.se

Emelie Brenklert

1 januari 2012 23:39

Precis som du , min söta gorkah !

 
GABBY

GABBY

2 januari 2012 19:33

Hej! Jag har startat min blogg för bara en vecka sedan ungefär så du skulle göra mig jätteglad om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna någon kommentar? :) ha det bra!

http://gabby.blogg.se

Emelie Brenklert

3 januari 2012 14:06

Hej på dig ! Det är klart att jag kan göra det ! :) Ha det bra du med !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Brenklert - 16 januari 2012 13:09

Jag typ såhär, gillar INTE att vara sjuk !  Men vad är det bästa sättet att bli frisk på .. Om inte, att lyssna igenom Michael Jackson låtar och spela spel på mobilen ? Ringde Emilia och Julia förut och kollade vad de gjorde i skolan .. Och så fick j...

Av Emelie Brenklert - 13 januari 2012 16:17

Förlåt, förlåt, förlåååt !  Jag har haft så mycket att göra så jag har helt glömt bort bloggen !   Jag har vart superkonsentrerad på en saga vi ska skriva i skolan !   Hursomhelst, jaa nu har skolan börjat igen .. Vilket är ganska jobbigt .. Jag känn...

Av Emelie Brenklert - 10 januari 2012 16:37

Första skoldagen det här året avklarad nu då !! Yäääh !  Va en ganska vanlig tisdag , inte så speciellt jobbig dag direkt .. Sista lektionen körde vi singstar !  Väldigt kul faktiskt .. Ville först inte sjunga , men det va jätteroligt !    Nu ska jag...

Av Emelie Brenklert - 9 januari 2012 17:58

FAN ! (Ursäkta mitt språk,) men det är skola imorgon !!  Här har ni en som inte direkt har längtat till att lovet ska ta slut ? Usch & bläää !Ajaa, idag har jag vart med världens underbaraste Emilia !  Som är as rädd för clowner .. (Det är jag med då...

Av Emelie Brenklert - 7 januari 2012 17:37

Har så sjukt tråååkigt osv ... Kom nyss hem från Mariestad och världens bästa mommo och moffa !  Det va kul !Men nu har jag as trökigt ! Någon som har samma problem ?     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards